Friday, August 04, 2006


کوتاه اما جالب
بازگشت خانم ويزلي
جولی والترز که نقش خانم ویزلی را در فیلمهای هری پاتر 1 و 2 و 3 ایفا میکرد در فیلم 4 حضور نداشت اما او در یک مصاحبه ی مطبوعاتی اعلام کرد در فیلم پنجم حضور دارد.
او در این باره میگوید من بسیار خوشحالم که در محفل ققنوس هستم من در فیلم 4 حضور نداشتم و وقتی آن را دیدم خيلي شوکه شدم!
//////////////
چندین بازیگر جدید در هری پاتر و محفل ققنوس
چندین تغییر و تحول در بازیگران فیلم هری پاتر و محفل ققنوس انجام گرفت. “هلن مک کوری” قرار بود نقش بلتریکس لسترانج را بازی کند. اما او اکنون حامله است و نمی تواند نقشش را در برداشتهای وزارت جادو ایفا کند. به همین دلیل این نقش به “هلنا بونهام کارتر” داده شد. این بازیگر نقش مادر چارلی را در فیلم چارلی و کارخانة شکلات سازی ایفا می کند. خبر حضور چند بازیگر دیگر هم برای بازی در این فیلم تأیید شده است. نقش پروفسور گرابلی پلانک، استاد جایگزین حفاظت از حیوانات جادویی به “اَپل بروک” داده شد. او یک بازیگر با تجربه است که به مدت بیش از ۲۵ سال در فیلم ها، سریال ها و تئاتر های فراوانی به ایفای نقش پرداخته است. بازیگران غارتگران جوان هم معرفی شدند. نقش سیریوس جوان را “جیمز والترز″ بازی خواهد کرد، لوپین جوان نیز “جیمز اوتچین” خواهد بود و “الک هاپکینز″ در نقش اسنیپ جوان فعالیت خواهد کرد. جیسون پیپر هم برای بازی کردن نقش سنتاور، بین انتخاب شده است. فیلم هری پاتر و محفل ققنوس در جولای ۲۰۰۷ به بازار خواهد آمد. "
/////////////////

رولينگ و کتابي جديد براي کودکان
جام جم آنلاين: جي كي رولينگ، نويسنده كتاب هاي هري پاتر ، درصدد نوشتن كتابي جديد براي كودكان خردسال تر از هري پاتر است الجزيره به نقل از خانم رولينگ نوشت: هنوز نام مناسبي براي اين كتاب پيدا نكرده ام اما كتاب براي گروه سني خردسال تر از خوانندگان هري پاتر خواهد بود. رولينگ در حال حاضر جلد هفتم و آخر مجموعه كتاب هاي هري پاتر را مي نويسد. اين مجموعه تاكنون بارها تجديد چاپ و به 63 زبان ترجمه شده است
////////////////.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home